FAQ — Часті питання

Чи підійде мені iSave, як виконавець? Чому я повинен звернутися до Вас?

iSave створений для людей, які цінують:
- гарне ставлення при отриманні послуг;
- відмінний сервіс;
- якість, за яку готові заплатити;
- надійність;
- репутацію;
- поняття "Виконані очікування з першого разу!";
- грамотність і компетентність;
- надання якісної консультації;
- час.

Тому, якщо Ви з таких людей, так, Вам підійде iSave, і саме тому Вам варто звернутися за допомогою саме до нас.


Чи можна оплатити картою?

Так. POS-термінал для карт будь-якого банку. Переказ через Monobank, через Приват24 від ПриватБанк. Apple Pay вже працює у власників карт ПБ та Mono.


Які Ви надаєте гарантії на ремонт?

на заміну деталей: до 36;
на пайку і відновлення елементів плати: 2;
на заміну скла Айфона: 1;
на проклейку рамки дисплея: 1;
відновлення пристрою після потрапляння рідини: не надається.


Чому на заміну деталей така велика гарантія?

1. Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками комплектуючих. За 3-х річний період співпраці нюансів в роботі запчастин виникало вкрай мало, і абсолютно всі питання вирішувалися позитивно.
2. Якість "Оригінал" говорить сама за себе — комплектуючі, зроблені компанією Apple, завжди кращі.
3. Сервісний центр iSave був заснований в 2016 році, проте мінімальний досвід співробітника iSave в сфері Apple більше 5-ти років. Майстри і інженери практикують ремонт Айфонів більше 10 років, з моменту появи першої моделі смартфона.

Впевненість в якості використовуваних деталей і великий досвід в сфері Apple дозволяє нам надавати післяремонтну гарантію такого рівня.


Скільки триває діагностика перед ремонтом?

Діагностика здійснюється в термін від 1 до 3 днів. По завершенню діагностики Вам оголошується, що потрібно ремонтувати, ціна і термін виконання ремонту.
Якщо ремонт має на увазі роботу з материнською платою, в 70% випадків ми даємо результат діагностики в день здачі пристрою на ремонт.
Якщо це модульний ремонт — час діагностики від 1 хвилини до 1 години.
95% ремонтів пристроїв робиться швидше, ніж їх діагностика.


Ви офіційний сервісний центр?

Apple не має представництва офіційних сервісних центрів взагалі, не тільки в Україні, а й по світу. Apple виробляє пристрої, але не ремонтує їх. Тому iSave неофіційний сервісний центр Apple.


Ви авторизований сервісний центр?

iSave приватний сервісний центр, який не є авторизованим.

Авторизований СЦ компанії Apple — це сервіс, якому Apple надала повноваження по виконанню ремонтів або ведення комерційної діяльності безпосередньо з нею або від її імені. На ремонт в авторизований СЦ можуть звернутися користувачі, які купили офіційний (білий) Айфон, і мають офіційну гарантію Apple.
Такі СЦ пропонують гарантійний ремонт, але часто швидкість цих процедур від 1 тижня до 2 місяців. Якщо ж Ви хочете звернутися до авторизованого СЦ по негарантійній нагоді, доведеться заплатити на порядок більше, ніж в приватному сервісному центрі.

Всі користувачі, які придбали неофіційний (сірий) пристрій Apple, або мають негарантійну несправність, за сервісним обслуговуванням і ремонтом можуть звертатися в приватні сервісні центри по типу iSave.


Куди iTunes зберігає резервну копію в комп'ютер?

Спершу у Windows потрібно включити вiдображення прихованих папок: Панель керування - Параметри папок - Вид - Приховані файли і папки - Показувати..
ПК на Windows: Комп'ютер — (С:)\Користувачі\ Ім'я_користувача\ AppData\ Roaming\ Apple Computer\ MobileSync\ Backup

MacOS: Finder — \Ім'я_користувача\ Бібліотеки\ Application Support\ MobileSync\
Якщо папки Бібліотеки немає, натисніть Cmd+Shift+H, відкрийте меню Вид, тут виберіть Показати параметри вигляду, і натисніть Показати папку "Бібліотеки".


Куди iTunes зберігає завантажені прошивки в комп'ютер?

ПК на Windows: Комп'ютер — (С:)\Користувачі\ Ім'я_користувача\ AppData\ Roaming\ Apple Computer\ iTunes\ iPhone Software Updates
Примітка. У Windows потрібно включити вiдображення прихованих папок: Панель керування - Параметри папок - Вид - Приховані файли і папки - Показувати..

MacOS: Finder — \Ім'я_користувача\ Бібліотеки\ iTunes\ iPhone Software Updates\


Помилки при перепрошивці в iTunes:

4014 — пошкоджений процесор (90% - відремонтувати неможливо) або пошкодження Flash-пам'яті (10% - новий чіп).
4013 — Flash-пам'ять (Можливо відремонтувати - встановлення нового чіпа).
Червоний екран — Flash-пам'ять (Можливо відремонтувати - встановлення нового чіпа). Дістати інформацію з пристрою з червоним екраном — неможливо.


Залишилися питання?

Натисніть кнопку "Безкоштовна консультація" і ми Вам передзвонимо; використовуйте поле коментарів знизу, якщо Вам так зручніше отримати відповіді на свої питання; або перейдіть в розділ Контактів.