FAQ — Часті питання

Яка МІСІЯ iSave?

Надавати кращий сервіс і краще ставлення до клієнтів при дотриманні високих норм якості використовуваних матеріалів і виконуваної роботи.


Чи підійде мені iSave, як виконавець? Чому я повинен звернутися до вас?

iSave створений для людей, які цінують:
- гарне ставлення при отриманні послуг;
- відмінний сервіс;
- якість, за яку готові заплатити;
- надійність;
- репутацію;
- поняття "Виконані очікування з першого разу!";
- грамотність і компетентність;
- надання якісної консультації;
- час.

Тому, якщо ви з таких людей, так, вам підійде iSave, і саме тому вам варто звернутися за допомогою саме до нас.


Чи можна оплатити картою?

Так. POS-термінал для карт будь-якого банку, або перевести через Приват24, для зручності, якщо у вас карта ПриватБанку. I Apple Pay вже працює у  власників карт ПБ.


Які ви надаєте гарантії на ремонт?

На заміну деталей якості "Копія" — 6 (місяців)
На заміну деталей якості "Оригінал" — 12
На пайку і відновлення елементів плати — 2
На заміну скла Айфона — 1
На проклейку рамки дисплея — 1
Відновлення пристрою після попадання рідини — не надається


Чому на заміну деталей якості "Копія" і "Оригінал" така велика гарантія?

1. Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками комплектуючих. За 3-х річний період співпраці нюансів в роботі запчастин виникало вкрай мало, і абсолютно всі питання вирішувалися позитивно.
2. Якість "Оригінал" говорить сама за себе — комплектуючі, зроблені компанією Apple, завжди кращі.
3. Сервісний центр iSave був заснований в 2016 році, проте мінімальний досвід співробітника iSave в сфері Apple дорівнює 5-ти років. Майстри і інженери практикують ремонт Айфонів більше 10 років, з моменту появи першої моделі смартфона.

Впевненість в якості використовуваних деталей і великий досвід в сфері Apple дозволяє нам надавати післяремонтну гарантію такого рівня.


Скільки триває діагностика перед ремонтом?

Діагностика здійснюється в термін від 1 до 3 днів. По завершенню діагностики вам оголошується, що потрібно ремонтувати, ціна і термін виконання ремонту.
Якщо ремонт має на увазі роботу з материнською платою, в 70% випадків ми даємо результат діагностики в день здачі пристрою на ремонт.
Якщо це модульний ремонт — час діагностики від 1 хвилини до 1 години.
95% ремонтів пристроїв робиться швидше, ніж їх діагностика.


Ви офіційний сервісний центр?

Apple не має представництва офіційних сервісних центрів взагалі, не тільки в Україні, а й по світу. Apple виробляє пристрої, але не ремонтує їх. Тому iSave неофіційний сервісний центр Apple.


Ви авторизований сервісний центр?

iSave приватний сервісний центр, який не є авторизованим.

Авторизований СЦ компанії Apple — це сервіс, якому Apple надала повноваження по виконанню ремонтів або ведення комерційної діяльності безпосередньо з нею або від її імені. На ремонт в авторизований СЦ можуть звернутися користувачі, які купили офіційний (білий) Айфон, і мають офіційну гарантію Apple.
Такі СЦ пропонують гарантійний ремонт, але часто швидкість цих процедур від 1 тижня до 2 місяців. Якщо ж ви хочете звернутися до авторизованого СЦ по негарантійній нагоді, доведеться заплатити на порядок більше, ніж в приватному сервісному центрі.

Всі користувачі, які придбали неофіційний (сірий) пристрій Apple, або мають негарантійну несправність, за сервісним обслуговуванням і ремонтом можуть звертатися в приватні сервісні центри по типу iSave.


Куди iTunes зберігає резервну копію в комп'ютер?

ПК на Windows: Комп'ютер — (С:)\Користувачі\ Ім'я_користувача\ AppData\ Roaming\ Apple Computer\ MobileSync\ Backup
Примітка. У Windows потрібно включити вiдображення прихованих папок: Панель керування - Параметри папок - Вид - Приховані файли і папки - Показувати..

MacOS: Finder — \Ім'я_користувача\ Бібліотеки\ Application Support\ MobileSync\


Куди iTunes зберігає завантажені прошивки в комп'ютер?

ПК на Windows: Комп'ютер — (С:)\Користувачі\ Ім'я_користувача\ AppData\ Roaming\ Apple Computer\ iTunes\ iPhone Software Updates
Примітка. У Windows потрібно включити вiдображення прихованих папок: Панель керування - Параметри папок - Вид - Приховані файли і папки - Показувати..

MacOS: Finder — \Ім'я_користувача\ Бібліотеки\ iTunes\ iPhone Software Updates\


Помилки при перепрошивці в iTunes:

4014 — пошкоджений процесор (90% - відремонтувати неможливо) або пошкодження Flash-пам'яті (10% - новий чіп).
4013 — Flash-пам'ять (Можливо відремонтувати - встановлення нового чіпа).
Червоний екран — Flash-пам'ять (Можливо відремонтувати - встановлення нового чіпа). Дістати інформацію з пристрою з червоним екраном — неможливо.


Залишилися питання?

Натисніть кнопку "Безкоштовна консультація" і ми вам передзвонимо; використовуйте поле коментарів знизу, якщо вам так зручніше отримати відповіді на свої питання; або перейдіть в розділ Контактів.