Гарантія та сервісне обслуговування в iSave

Гарантійне обслуговування відремонтованої техніки:

При зверненні в iSave за послугою ремонту техніки, ви отримуєте квитанцію на майбутню процедуру, і після завершення процесу ремонту вам видається квитанція з гарантією і деталями виконаної роботи.

Гарантія iSave становить 180 - 360 днів на заміну деталей і 60 днів на пайку плати. Винятки мають роботи по відновленню пристрою після попадання струмопровідної рідини, рідких випадків ремонтів материнських плат і робіт зі склеювання елементів корпусу.


Терміни гарантії (місяців):

• на заміну деталей якості "Копія" — 6;
• на заміну деталей якості "Оригінал" — 12;
• на пайку і відновлення елементів плати — 2;
• на заміну скла Айфона — 1;
• на проклейку рамки дисплея — 1;
• відновлення пристрою після потрапляння рідини — не надається.

Умови прийняття техніки по гарантії:

• при наявності гарантійної квитанції;
• при наявності IMEI/Serial Number пристрою в електронній базі СЦ;
• при відсутності стороннього втручання;
• не виявлено механічних пошкоджень;
• при відсутності попадання будь-якої вологи;
• при дотриманні правил експлуатації.

Гарантійне обслуговування не надається:

• при пошкодженні гарантійних пломб;
• при виявленні слідів рідини всередині пристрою;
• при використанні не оригінальних/не сертифікованих аксесуарів.

Умови прийняття пристрою в ремонт

Менеджер нашого сервісного центру приймає у вас пристрій в роботу. Ви отримуєте квитанцію прийому-передачі пристрою в ремонт, в якому вказано даний перелік умов:

1. Сервісний центр «iSave» не несе відповідальності за можливу втрату даних в індивідуальній пам'яті пристрою в момент діагностики, ремонту пов'язаного із заміною плат, установкою програмного забезпечення, заміною носія інформації, природного зносу, механічного пошкодження, попадання струмопровідної рідини.

2. Термін проведення діагностики від 1 до 3 днів. Ремонт проводиться протягом 14 робочих днів з дня прийняття пристрою в сервісному центрі, в разі відсутності необхідних запчастин, період ремонту не може перевищувати 21 робочий день.

3. Сервісний центр «iSave» залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні у випадках коли: пристрій використовувався або зберігалося з порушеннями правил експлуатації; виявлено порушення цілісності сервісних або заводських пломб; несправність була викликана механічним впливом; у випадках виявлення всередині пристрою сторонніх предметів, рідини, комах і т.п.

4. Замовник приймає на себе ризик можливої повної або часткової втрати працездатності апарату в процесі ремонту (тепловою обробкою), в разі грубих порушень користувачем умов експлуатації, наявність слідів попадання електропровідної рідини, механічних пошкоджень. На відновлення пристрою після струмопровідної рідини — гарантія не поширюється.

5. Термін зберігання апарата в сервісному центрі — 6 місяців. Після цього терміну апарат утилізується і претензії по ньому не приймаються.

6. У разі втрати квитанції, товар видається тільки при наявності паспорта і письмової заяви власника пристрою.

Гарантія та повернення товарів:

1. Продавець гарантує, що виріб, на момент продажу, абсолютно працездатне, не має прихованих несправностей і дефектів. Комплектація товару перевіряється при покупці.

2. Гарантія на проданий товар має на увазі під собою ремонт виробу на безоплатній основі протягом гарантійного періоду, або його обмін на аналогічний у разі неможливості його ремонту, за умови повного дотримання умов гарантії.

3. Гарантія дійсна, якщо покупець надає документ про покупку (правильно і чітко заповнений), і Гарантійний талон, підписаний покупцем.

4. До введення в експлуатацію, покупцеві необхідно ознайомиться з правилами використання виробу, з гарантійними зобов'язаннями, і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень і дефектів.

5. Продавець не забезпечує свої гарантійні зобов'язання у випадках:

• втрати гарантійного талона або наявності в ньому записів/виправлень, які зроблені не продавцем;
• якщо IMEI або серійний номер в гарантійному талоні не збігається з тим, що зазначений на пристрої;
• наявності механічних пошкоджень — відколи, пом'ятості, подряпини, сліди ударів, тріщини, вигин, перелом, пошкодження кріплень і т.п.;
• пошкодження або відсутність гарантійних пломб продавця;
• стерте або нерозбірливе маркування/IMEI/серійний номер виробу;
• наявності слідів/ознак ремонту — розтин, механічні пошкодження, сліди пайки, пошкоджені гвинти, порушення пломб гарантії, заміна комплектуючих і деталей, і т.п.;
• ушкодження від вогню, вологи, хімічних елементів, тиску, з ознаками горіння або димлення;
• наявності сторонніх предметів, комах всередині виробу;
• поломки, що виникла через використання не оригінальних аксесуарів і не оригінальних витратних матеріалів;
• поломки виробу з вини покупця після використання не за призначенням, некоректної установки і підключення, порушення правил використання, зберігання, транспортування;
• роботи виробу з неліцензійним або зламаним програмним забезпеченням.

6. При необхідності виконання гарантійного ремонту, продавець має право відправити виріб на незалежну експертизу в сертифікований сервісний центр для отримання висновку про причини несправності. Термін експертизи — до 14 днів, не включаючи час транспортування.

7. Заміна виробу на нове можливо тільки в разі, коли воно не може бути відремонтовано. Висновок береться на основі експертизи сертифікованого сервісного центру.

8. Повернення товару може бути здійснений в 14-денний період після дня покупки. Повернення може бути прийняте, якщо товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи. (Закон України «Про захист прав споживача» і стаття 9)

9. Категорія Аксесуари. Поверненню підлягають тільки НЕ розпакувані аксесуари. Якщо присутні сліди розтину аксесуара і спроби його вторинної упаковки (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.