Що для нас є клієнт-сервіс, місія і довіра людей

Мене звуть Сергій Миколаєнко, я власник СЦ iSave. Моє завдання полягає в тому, щоб створювати клієнтоорієнтованість і довірчі відносини з кожним клієнтом сервісу iSave.

У мене і людей з команди є місія з якою ми живемо в рамках і за рамками робочих процесів — Працюючи в сфері послуг, виконуючи ремонт Айфонів, вивести Україну на новий рівень клієнтоорієнтованості і донести в громадськість ідею чітких стандартів сервісного обслуговування. Ми прагнемо до Довіри по відношенню до нас, тому що тільки довіряючи, клієнт прийде до нас перший і наступні рази.

Щодня допомагаючи людям отримати від нас допомогу в тому, в чому ми є професіоналами, ми доносимо ідею турботи про Вас і Вашу персональну техніку.

У чому це проявляється?

• У постійній роботі на совість. Тільки так! По можливості ми зробимо більше, ніж обумовлено, і зробимо це безкоштовно для Вас. Якщо потрібно почистити пристрій усередині, майстри це зроблять. Якщо потрібно замінити сіточку динаміка, ми це робимо. Якщо Вам потрібна максимальна чесна консультація з приводу ремонту, запчастин які будуть використовуватися, програмного забезпечення, психології, рекомендованих книг для читання, Ви її отримаєте) Якщо мені потрібно відмовити Вас від непотрібного ремонту, повірте, я зроблю навіть це для Вас.

• Чи зустрічалися випадки у Вашому житті або житті Ваших знайомих, коли доводилося чекати повідомлення, дзвінок, лист, від постачальника послуг більше, ніж він заявляв? У нас це виключено! Ми цінуємо час і інформуємо завжди моментально.

• А чи траплялося таке, що Вам оголошують вартість тільки по факту? У iSave таке неможливо! Ми ремонтуємо Айфони для людей, які самі в змозі відповідати після діагностики, чи хочуть вони витрачати ту чи іншу суму грошей на ремонт, і тільки після відповіді ми робимо його.

• iSave, це не тільки технічна майстерня, куди прийшов, залишив пристрій в ремонт, і чекаєш з нетерпінням закінчення. Це комфортний офіс з місцем очікування, книгами, кондиціонуванням, цукерками, серветками, антисептиком (Ви таке бачили хоч в одному іншому сервісі?) .. з людьми, досить освіченими, грамотними і цікавими, щоб під час очікування Ви змогли з нами поспілкуватися при бажанні)

• Для Вас саме в iSave найбільші гарантії після ремонту, і повірте, гарантії завжди чесні і «залізні»!

• У нас завжди є база минулих замовлень. Тому Ви можете бути спокійними, що Ваш Айфон в наступний раз буде ремонтуватися спираючись на свою минулу «історію хвороби».

Клієнтоорієнтованість для нас, це не просто набір правил обслуговування, яким ми з кожним днем ​​слідуємо, це внутрішнє відчуття, бажання зробити кращим чином, від людини людині.

Стратегія довірчих відносин з клієнтом, це саме та ідея, за допомогою якої ми перемагаємо конкурентів.


29 січня 2019 | Сергій Миколаєнко


Клієнт-сервіс iSave

Клієнтоорієнтовність iSave